Już pierwsza część filmu wywołała olbrzymie poruszenie wśród internautów. „Zabawa w chowanego”- kolejna odsłona problemu pedofilii w kościele, obiła się wcale nie mniejszym, w porównaniu do „Tylko nie mów nikomu” echem w mediach.
W ciągu pierwszej doby film zyskał 30 tysięcy subskrypcji. Dzisiaj, 10 dni po premierze liczba wyświetleń sięga niemal 7 milionów wyświetleń. Film w krótkim czasie trafił na miejsce pierwsze polskiej karty „Na czasie”. Jednak pamiętajmy, że nie o zysk tutaj chodzi… Owa popularność ma na celu nagłośnienie problemu pedofilii oraz zmuszenie do podjęcia jakichkolwiek działań w celu jej przeciwdziałania.
Zebrany materiał to rzetelna robota dziennikarska. W końcu finansowanie opiera się na publicznych zbiórkach, tak więc jest w pełni obiektywny. Budżet produkcji filmu wyniósł w przybliżeniu 120 tysięcy złotych. Już teraz zapowiadane są kolejne produkcje- o aferach SKOK, oraz roli Jana Pawła II w tuszowaniu przestępstw duchownych.